טיפוח אנשי המכירות, בדגש על עידן פוסט קורונה.
מהות הקשר בין אנשי המכירות – לבין הארגון כמעסיק ובינם לבין עובדי מחלקות אחרות בחברה (שירות, תחזוקת לקוח, back office). נענה לשאלות כגון:
- כיצד ניהול נכון של 7 דפוסים של יחסי גומלין, יכול לייצר מוטיבציה גבוהה המתבטאת ברמת הסגירות והרווחים.
- על מה לתת את הדעת בתקופה של חזרה לעבודה בעקבות: משבר, שינויים במספר העובדים ובעבודת הצוות.
- איך ניהול יחסי הגומלין עם איש המכירות משפיע על הקשר של איש המכירות עם הלקוח.על המרצה:יועץ ארגוני בכיר וכותב הספר סינרגיה ארגונית – איך תפיק יותר מהמשאבים הקיימים. מודל הסינרגיה שפיתח מאפשר למפות את דפוסי יחסי הגומלין בארגון או בין ארגונים, לצמצם דפוסים הרסניים, לשמר דפוסים איכותיים ולשפר דפוסים ניטרלייםמניע אותי לסייע לארגונים ולחברות לכבד את השונה והשונות, ולייצר מקום עבודה בו כל אחד יכול לצמוח. מקומות עבודה מצליחים שכייף לעבוד בהם. למידע נוסף:http://ben-yshai.com/https://www.youtube.com/channel/UCU6i1ay1t-r3csRZIjoKjZw